Skip to the main content

Nictiz introduceert servicedesk voor producten en diensten

Vandaag start Nictiz met een nieuwe servicedesk. Deze heeft als belangrijkste doel om iedereen die vragen of verzoeken aan Nictiz productteams stelt, meer duidelijkheid en voorspelbaarheid te geven. Altijd één plek waar je je vraag stelt en altijd één plek waar je de laatste status van je vraag of verzoek kan inzien. Daar bovenop monitoren we actief de tijdige opvolging van de vragen en verzoeken. Op ieder moment een actueel overzicht en inzicht in wat de lopende acties zijn.

Door het stroomlijnen van onze aanpak maken we de opvolging efficiënter en effectiever. Door een digitaal loket te bieden aan iedereen buiten Nictiz die samenwerkt met een Nictiz productteam kunnen we informatievergaring, het routeren en monitoren standaardiseren voor alle producten die we als Nictiz voeren. We starten nu met de vragen en verzoeken over informatiestandaarden. 

Voordelen

Met het loket dat de servicedesk biedt, zorgen we ervoor dat er altijd duidelijke en frequente communicatie met de indiener is. Omdat de servicedesk nu 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar is, geeft dit de gevraagde flexibiliteit aan de kant van de indiener. Door het vastleggen te standaardiseren, maken we het ook mogelijk om vragen en verzoeken over teams heen te bekijken. Daarmee zorgen we voor een betere interne afstemming op inhoud en mogelijke timing.

Hoe werkt de Nictiz Servicedesk?

Het indienen van een melding bij onze Servicedesk is eenvoudig. Klik op onderstaande knop om in te loggen en dien je vraag, bevinding of verzoek in. Ons team staat klaar om je te helpen en je melding zo snel mogelijk af te handelen. Met onze gebruiksvriendelijke interface en heldere communicatie zorgen we ervoor dat jouw zaken zo snel mogelijk worden opgelost. Vanaf één plek kun je de voortgang van je meldingen volgen en communiceren met ons.

Belangrijke stap in verdere professionalisering

De introductie van de Nictiz Servicedesk voor onze producten en diensten is een belangrijke stap vooruit in de verdere professionalisering van onze dienstverlening. Met de servicedesk geven we invulling aan een proces dat gebruikers actief ondersteunt. Van het moment van indienen tot en met de afhandeling van de vraag of het verzoek.  Met de servicedesk borgen we een tijdige en correcte afhandeling van vragen en verzoeken. De transparantie in dat proces en de voorspelbaarheid van opvolging staan daarin centraal. 

Go to top

Volg ons